söndag 11 april 2010

I lördags åkte jag in till stora staden Malmö och inhandlade mig en ny (begagnad) cykel, en vit mornark "Karin".
Och när vi var tillbaka i Svedala igen var det bara att börja cykla...........ja för i Svedala finns ca 8000 hushåll och till alla dessa skall det delas ut reklam till om öppet hus på Svedala Hundcenter. Så håll utkik i era brevlådor......om vi hinner med alla lådor dvs.
Jag, Tomas, Syrran, Jonte och Mamma har delat ut ca 600 blad hmmmmm bara 7400 kvar.
Risken är ganska stor att ni som bor längre utanför Svedala tätort blir utan reklamblad.
Men håll utkik efter min reklam i Lokaltidningen v.17

Soliga hälsningar Anette

1 kommentarer:

Louise Ekbladh sa...

Tackar för inbjudan! Ni har varit flitiga och Ni är efterlängtade!! Mina kunder frågar ofta vart de kan lämna sina ögonstenar. Önskar er all lycka framöver.
Väl mött!
Louise
Svedala hundtrim