söndag 28 mars 2010

Då var denna helgen slut!

Hej Alla!

Jag vet att jag lovade lite bilder men så blir inte fallet då min dator är helt seg.
Men jag får väl berätta istället........
Tomas har nu sågat till alla tegelstenarna till fönsterbänkarna, han såg ut som en orange pepparkaksgubbe!!!och just nu är han ute på dagiset och sätter fast dom.
Jag har också lyckats göra ett fynd på blocket i form av ett gamalt skrivbord som skall vit målas och slipas lite på kanterna så det blir lite shabby chic.
En sväng till ikea blev det idag också där köptes in lampor till alla taken inne på dagiset.

Är det någon som har en Klippa 2 sits soffa från ikea som ni vill sälja för en billig peng så hör av er till mig. Denna skall stå inne på mitt kontor så att en och annan hund kan ligga och slappa i när jag är på kontoret.
/Anette

0 kommentarer: