tisdag 15 februari 2011

Snart 1 år sedan.....

Oj vad tiden springer iväg.
Snart är det 1 år sedan jag slog upp portarna till Svedala Hundcenter. Kan inte riktigt fatta det.
Det är ju min stora dröm som gått i uppfyllelse. Och det är mina underbara föräldrar som gjorde så jag våga ta steget.....TACK.

Allting har gått över förväntan. Visst har jag hela tiden trott på mitt centra med kunde inte drömma om att det skulle bli fullt så snabbt.

Detta år som snart har gått har varit fyllt av massor av lärande både inom hunderiet och egen företagandet........
Jag har en härlig flock hundar som jag dagligen har privilegiumet att studera.
Under året har också det insetts att vissa staket måste ändras m.m.

Jag har 17 ton singel som ligger på uppfarten och väntas att skyfflas ut förhand av mig.........insåg att det hade varit praktiskt med en hage till utan gräs/lera.
Det var en av mina dagis hundsägare som gav mig iden...tack Caroline.
Sedan väntar allehanda vår och sommarjobb med att bygga hundgård och fixa staketet som fick en del stryk av all snön som vi hade.

Kram Anette

0 kommentarer: