torsdag 12 april 2012

Älskade Chila

Igår fick min bästa vän somna in efter 14 1/2 år. Saknaden är enorm och hjärtat gör ont.
Men jag och Chila har bara fina minnen ihop. Hon har varit min följeslagare i vått och torrt. Chila var alltid villiga att jobba och gjorde det med stor glädje. När vi tävlade i lydnad så var hon sådär på träningar men på tävlingar då jäklar var hon 100% fokuserad inget under 8:or var ok för henne. Att jaga har varit hennes stora passion och det gjorde hon senast i höstas dock med lite mindre tempo men med samma glädje. Kommer på mig själv att sitta och le när jag skriver detta. Precis så här vill jag minnas henne. Tänder ett ljus och tittar på min fina målade tavla av Chila när hon var ung.
Tack min vän!
Bild från sommaren -11


Sista bilderna på Chila












0 kommentarer: