söndag 21 februari 2010

Tack Anette Björgell

Jag vet att Lena redan tackat Vår Webba!!!!Men jag vill göra det också.
Tack Anette Björgell du har gjort ett kanon jobb vi är super nöjda.

Jag lärde känna Anette för ca 14 år sedan. Detta när jag kontaktade henne på en hundutställning i Malmö. Jag hade då bestämt mig för att skaffa min första egna hund. Efter ca 1 års väntan flyttade Vildandens Drottning (Chila) in till oss.

Jag fick då äran att bli fodervärd till Chila. Vi har sedan dess haft ett mkt bra och nära samarbete.
Enligt mig är Anette den bästa uppfödaren, hon engagerar sig i alla sina valpköpare,jobbar med aveln för att föda upp friska och sunda arbetsvilliga hundar, ja kort sagt hon brinner för detta.
Titta gärna in på hennes hemsidan www.vildandens.com

/ Anette

1 kommentarer:

Vildandsmamman sa...

Tack själv snälla du!
Ja många år har gått sedan vi först träffades och jag hoppas såklart på minst lika många år till tillsammans ;)

Ang hemsidan så känner jag mig också mycket nöjd!

Kram till er alla!