söndag 18 juli 2010

Veckan som gått!

Ytterligare en fullpackad vecka......av dogs.
I veckan har det varit en hel del hundar här på Svedala Hundcenter allt från stora till små.
Tim fick order av mig att sätta sig i soffan om han skulle ha nappen.........han valde hundbädden tillsammans med Chila.

Hela veckan har mysvovvarna Mika och Bailye varit här.
På bilden har lilla Chili sökt lite närhet av Mika.

Väldens bästa syrra hjälper mig troget......tänk om jag kan utöka och ta in syrran som kompanjon vem vet det kanske blir ytterligare en dröm som går i uppfyllelse!!!!


Busen Tiger slappar efter en dag i en riktig flock.




Mys faktorn här på Svedala Hundcenter är hög. Ibland har jag lika många barn som hundar här.....
Här syns min lille systerson Jonte mysa med Mika och Chili.





Min första promenad på morgonen är ihop med Gandalf, Nemo och Ripip och då ser det ur så här ungefär.
Det är så kul att se hur glada alla tre blir när dom ses på morgonen.






Sifie , Milou och Disel busar.







Gandalf med sin favorit huvudkudde Ripip.








Buster bara måste rulla sig efter varje dopp.

























Kram Anette



0 kommentarer: